Sportska masaža u Beogradu predstavlja tip Švedske masaže i njome se stimuliše cirkulacija krvi i limfe. Ona često obuhvata i terapiju triger tačaka, koja ima za cilj da eliminiše adhezije (čvoriće u mišićima) i poveća obim pokreta. Sportka masaža može se koristiti pre ili nakon neke sportske ili drugih fizičkih aktivnosti. Najveća prednost sportske masaže je njeno korišćenje sa ciljem OPORAVKA nakon vežbanja i drugih fizičkih aktivnosti.

U koliko je fizička aktivnost kuju obavljate u toku dana, previše naporna, verovatno ćete osećati iscrpljenost i zamor. To je zapravo prirodan proces jačanja, povećanja fleksibilnosti i poboljšanja kardiovaskularne izdržljivosti. Redovno podvrgavanje masaži će smanjiti iscrpljenost i opustiti vas i omogućiti da se nakon toga osećate mnogo prijatnije. Sportka masaža ima pozitivan uticaj i na FIZIČKO ZDRAVLJE aili i povoljan PSIHOLOŠKI uticaj.

 Fizički benefiti sportke masaže u Beogradu

Ako ste do sada imali dobru masažu u Beogradu, znate da se posle nje osećate mnogo bolje. Osećate manju napetost u mišićima. Bolovi nakon povreda usled fizičke aktivnosti se smanjuju. Ovaj efekat najbolje će se objasniti fiziološkim razlozima. Usled prevelike fizičke aktivnosti ili povrede mišića, u mišićna tkiva dospeva manja količina krvi nego što je to uobičajeno.

Kvalifikovani terapeut je u stanju da deluje na mišić na takav način, koji dovodi do povećanja prokrvljenosti mišićnog tkiva. Ovo je veoma vežno zarad dobre cirkulacije i dovođenja hranljivih materija u mišićno tkivo.

Kada dobijete sportsku masažu na taj način obezbeđujete hranljive materije za vaše mišiće i pospešujete ozdravljenje. Kada dobijete duboku masažu mišića, vaši mišići su u stanju da se oslobode mlečne kiseline. Sportka masaža obezbeđuje da se pore na membranama vaših tkiva otvore, izbacujući otpadne materije napolje, a usisavajući hranljive materije unutar mišića. Teško je na pravi način istegnuti sve mišiće u vašem telu.

Naši terapeuti su u stanju da ostvare da se mišići istegnu na pravi način. Ovo čine putem dodira sake, a krajnji rezultat je smanjenje tenzije i olakšanje pritiska na iscrpljenim delovima tela.

 Psihološki benefiti sportke masaže

Nakon teških fizičkih aktivnosti često je potrebno vise od fizičkog oporavka. Vežbanje često može biti iscrpljujuće. Ako se borite da skinete višak kilograma, verovatno osećate pritisak da treba da vežbate vise. Ako se taktičite u nekom sportu ili profesionalno trenirate, onda je pritisak na vas mnogo veći od fizičke iscrpljenosti i bola. Ne postizanje cilja ili strah od povređivanja mogu biti psihološki zahtevni.

Masaža ima i duboke psihološke benefite. Kinetico masaža Beograd je poznata po tome da ublažava depresiju, podiže raspoloženje i smanjuje anksioznost, smiruje um i poboljšava san. Depresija može smanjiti motivaciju, te s toga može postati teško da se ostane u vrhunskoj formi. Visoki nivoi stresa često dovode do preterane konzumacije hrane i izbegavanje vežbanja.

Nemogućnost da se postigne dobar san uzrokuje kod nekih ljudi da preskoče kompletne treninge. Relaksirajući efekti masaže su dobri za rešavanje svih ovih problema. Odlazak na masažu na nedeljnom nivou u periodima iscrpljenosti će dobrineti da vaši mišići budu ishranjeni kroz njihovo istezanje. Masaža će takođe pomoći da podignete nivo raspoloženja i da budete spremni i motivisani da se vratite svakodnevnim aktivnostima.