PRAVILNIK O KORIŠĆENJU USLUGA KINETICO SALONA ZA PROFESIONALNU MASAŽU
Ovaj pravilnik o korišćenju usluga koje pružamo nastao je iz želje da klijentima i potencijalnim klijentima predstavimo do tančina ono što možemo učiniti za njih, kako bi učinili usluge koje pružamo transparentnim i jasnim.
Zakazivanje
Zakazivanje termina se može vršiti na više načina: telefonom, preko kontakt formi na sajtu, emailom, društvenom mrežom Facebook.
Preporučujemo zakazivanje putem telefonskog razgovora kao najpogodniji način zakazivanja jer klijenti obično imaju dodatna pitanja vezano za masažu, na koje treba dati odgovor. Stoga smatramo da je, telefonska komunikacija optimalna u svrhu zakazivanja termina pre svega za klijente jer u trenutku dobijaju odgovore na sva njihova pitanja i dileme. Ukoliko se u trenutku ne javimo, možete pokušati ponovo nakon par minuta (dešava se da imamo klijenta na drugoj vezi) ili ćemo Vas mi u najkraćem mogućem roku pozvati. Termine ne zakazujemo putem SMS poruke!
Zakazivanje preko kontakt formi na sajtu, tj. komunikacija putem emaila i komunikacija putem društvene mreže Facebook su takođe pogodne alternative za zakazivanje termina. Trudimo se da odgovorimo u najkraćem mogućem roku na svaku poruku i optimalno je da ćete odgovor na poruku dobiti u roku od 24h. Ovi vidovi komunikacije su najpovoljniji za zakazivanje termina po nekoliko dana unapred, kao i za poručivanje vaučera.
Dolazak na zakazani termin
Na zakazani termin dolazite nekoliko minuta pre termina. Ukoliko planirate da se tuširate pre masaže, onda klijenta očekujemo 10 min pre zakazanog termina. Ukoliko se klijent ne pojavi na zakazani termin bez blagovremenog otkazivanja, uplaćeni termin se računa kao iskorišćeni. Pod blagovremenim otkazivanjem smatra se otkazivanje najmanje 6 sati pre zakazanog termina. Za termine zakazane pre 12h to je prethodni dan.
Upitnik
Ukoliko dolazite prvi put na masažu, dobićete upitnik koji u zavisnosti od vlastite želje popunjavate ili ne. Upitnik sadrži lične podatke i podatke o ličnosti, kao i o Vašem zdravstvenom stanju. Masaža ima svoje indikacije i kontraindikacije. U Vašem je interesu da popunite upitnik, kako bi terapeut bio upoznat da li postoje indikacije i kontraindikacije masaže za Vas kao klijenta.
Masaža
Za uslugu masaže imate obezbeđene čiste peskire, papuče, veš za jednokratnu upotrebu, ulja za masažu prema tipu masaže (isključivo vršimo nabavku profesionalnih ulja za masažu), aromatična ulja po želji (u okviru aroma terapije ili kao poseban dodatak). Obezbeđeni su čiviluci za Vaše stvari. Savetujemo da dragocenosti nosite sa sobom u prostoriju. Možete ih ostaviti među Vašim stvarima ili na polici na predviđenom mestu. Nismo odgovorni za izgubljene stvari zbog velike frekventnosti klijenata, ali uvek sve što pronađemo odlažemo na posebno mesto i kontaktiramo klijenta ukoliko primetimo da je nešto zaboravio.
Terapeutkinja klijenta uvodi u prostoriju i objšnjava mu proceduru. Kada je klijent spreman, par minuta kasnije terapeutkinja ulazi u prostoriju i započinje masažu. Nakon završetka masaže terapeutkinje izlazi iz prostorije ostavljajući klijenta da se pripremi za izlazak iz prostorije.
Vaš termin za masažu počinje u vreme kada je zakazan. U praksi može doći do kašnjenja od nekoliko minuta sa naše strane i tada se početak Vašeg termina vezuje za ulazak u prostoriju. Vaš termin za masažu traje određeni period vremena koji odaberete i obuhvata Vašu pripremu za masažu, masažu i Vašu pripremu za izlazak iz prostorije. Molimo klijente da po završetku masaže i izlasku terapeuta iz prostorije ne ostaju u prostoriji duže od predočenog vremena. Vreme zadržavanja u prostoriji koje je je duže od 10min biće tarifirano po ceni relaks masaže od 30min. Ovo navodimo iz razloga što nakon Vas, najverovatnije čeka novi klijent svoju masažu.
Vaučeri za masažu
Vaučer za masažu važi 30 dana od dana kupovine i kupuje se na više načina:
- U salonu – Klijent kupuje vaučer na koji se upisuje ime onoga ko će ga iskoristiti. Korisnik vaučera može biti jedino i isključivo lice na koje imenom i prezimenom glasi. Na vaučer se takođe upisuje vrsta odabrane usluge i rok važenje vaučera. Klijent na licu mesta proverava tačnost podataka i preuzima vaučer.
- Preko internet – Popunjavanjem online formulara na sajtu kinetico.rs. Nakon popunjavanja formulara sa podacima, u zavisnosti od načina preuzimanja dalja komunikacija između klijenta i salona vrši se putem maila. U koliko klijent odabere lično preuzimanje u salonu, onda plaćanje vrši u salonu i preuzima vaučer svakog dana od 11h do 20h. Ukoliko klijent odabere elektronsku verziju ispostave, cenu vaučera uplaćuje na račun salona a elektronsku verziju vaučera dobija na mail. Ukoliko se klijent odluči za slanje poštom, vaučer se dostavlja PostExpressom. Klijent vrši plaćanje po uzeću i osim vaučera plaća i cenu poštarine.
Primedbe, žalbe i pohvale klijenata
Klijenti mogu upućivati u pisanoj formi lično u salonu ili u elektronskoj formi putem emaila. Na sve dopise ove vrste odgovorićemo u roku od 7 radnih dana.